Vragen omtrent corona

Heeft u een DJ geboekt voor komende weken? Heeft u een compleet verzorgd feest bij ons geboekt? En vraagt u nu af hoe wij omgaan met het Corona-virus?
Hieronder de meest gestelde vragen.
Bij voorkeur neemt u telefonisch contact met ons op.

1. Kan ik de boeking kosteloos verplaatsen?
U kunt de boeking kosteloos verplaatsen naar een andere datum.
2. Kan ik de boeking kosteloos annuleren, dus niet verplaatsen?
Nee dit is helaas niet mogelijk. Dan zijn wij genoodzaakt een percentage in rekening te brengen. Dit volgens onze algemene voorwaarden.
3. Ik wil het feest verplaatsen, hoelang van te voren moet ik dit aangeven?
Volgens de huidige regelgeving zal geen enkele boeking doorgang vinden. U kunt de boeking kosteloos verplaatsen naar een andere datum.
4. Ik heb een klein feest met minder dan 100 personen, kan deze doorgaan?
Gezien de regels, wetgeving en ontwikkelingen van het corona-virus adviseren wij u feest te verplaatsen. U kunt de boeking kosteloos verplaatsen naar een andere datum.
5. Op mijn feest komen zeker meer dan 100 mensen, wat moet ik doen?
Gezien de regels, wetgeving en ontwikkelingen van het corona-virus adviseren wij u feest te verplaatsen. U kunt de boeking kosteloos verplaatsen naar een andere datum.
6. Ik ben een feest aan het plannen, die over een paar maanden plaatsvind. Kan ik wel een DJ boeken?
Ja, wij nemen gewoon boekingen aan. Zolang het Corona crisis aanhoudt blijft ons aanbod om het feest kosteloos te verplaatsen van kracht.
7. Ik heb de factuur al gehad voor het feest, dat ik graag wil verplaatsen. Moet ik deze factuur nu alvast voldoen?
Ja, wij verzoeken u de factuur alvast te voldoen.
8. Ik heb kort geleden een boeking bevestigd. Volgens de algemene voorwaarden dient de betaling 7 dagen voorafgaand aan de geboekte datum betaald te zijn. Geld dit nu ook?
Ja, wij verzoeken u de factuur alvast te voldoen. Het verplaatsen van de boeking is kosteloos.
9. Ik heb een horecazaak. DDE verzorgt de wekelijkse DJ planning, hoe nu verder?
Alle horecazaken zijn nu bij wet gesloten. De geplande/bevestigde boekingen kunnen kosteloos worden verplaatst. Zodra u weer mogelijkheden ziet om open te gaan bespreken wij dat met u. Natuurlijk plannen wij geen nieuwe boekingen in, in de periode dat uw zaak gesloten is. In zijn geheel de boeking(en) kosteloos annuleren is niet mogelijk.
10. Ik heb de maand factuur al betaald en mijn horecazaak sluit tijdelijk.
Dan hanteren wij dat u de factuur voor de eerst volgende maand van hervatting alvast betaald heeft. Ook als u nu een factuur heeft gehad, dient u deze wel tijdig te voldoen. Natuurlijk reken wij geen kosten voor de boekingen die nu niet kunnen plaatsvinden. Boeking verplaatsen is kosteloos.

Twijfelt u of u de geplande boeking door moet laten gaan? Bel ons 038-2022662. Wij geven u graag advies over wat u het beste kunt doen en wat wij voor u betekenen in deze situatie.